24 Nov 2011

gearammmmm...apapontakbuleh!!!!

salam semuaa..
rasanya dah bermingu2 ini blog xda update....
sangat sebok dengan kerja....
sampai xde masa nak mengupdate blog tercinta...
aku  ada satu cerita.....
kisah seorang lelaki yg baru nak sedar kesilapan die...
baru nak menyesal la kunun..nyampohhh...
yang aku xfaham...kenapa nak ltak gambar aku kat fb mu???toksah la dok nyusahkan org lain
n xpayah susah2 nak buat aku dan tunag ku gadoh..
coz kami xkan gadoh...kerna kami saling memahami...
apa kata ko ubah diri ko
kau menjadi lebih baik dari skang...
ko ingat tak dulu aku pernah cakap..."if kita putus maknanya saya mmg takakn terima awak lagi,putus bermakna putus segalanya" kecuali with ur famly xla coz ur fmly baik sgt xmacm kauuuu....
tolong ye wahai janatn ...tolong faham
aku perlu jaga hati dan perasaan tuynangku yg tercinta...
harap ko dapat berfikir secara matang....

(geram yg teramat sgt).....
TAMMAT.....

No comments:

Post a Comment