31 Dec 2011

review 2011...yeaaahhh.....

salam semua....:)(senyom di pagi hari..
hyeee....yup hari ni 31/12/2011 ni tandanya esok kita akan melangkah ke tahun baru 2012..
skang ni mesti ramai yg tengah wat list utuk tahun 2012 kan...apa yg nak di capai...azam baru lah lebih kurang kan...

untuk cik myra pulak..tahun 2011 menyimpan seribu satu cerita suka,duka,pahit,manis,masin,kelat,semua ada laa...tapi tahun 2011 ni banyak dugaan hidup yang cik myra tempuh..sangat2 sakit... tapi berkat kesabaran cik myra Allah S.W.T balas dengan nikmat kebahagiaan yang tak terhingga...:) senyom kambing sudeh...

meh jengok beberapa kenangan yg xleh cik myra lupa pada tahon 2011 ni....:)tapi semua yg manis2 la k...
 kenangan bersama adik tercinta 
at langkawi..:)

langkawi jugee

lgkawi lagiii

penang

batu feriinggiii

batu feringgi lagi..

asya nmyra


























sonokkk sgt dapat jalan nan adik2...
kenangan my convocation at uiam


wth mama

its me

kawan2 saya

with rai sayang

mmuuuaahhh

just smile

cinta hati saya









































































best sgt... convo akan ingat sampai bila2....thank mama n papa...hubby n semua2....

hari pertunangan saya....

bakal mak saya :)

tunangan saya

bakal mak saya juga

cantik tak

with sepupunadik love korang

adik spupu saya


kakak saya
with kakak saya
okkk..kat ats tu semua cik punya kenangan masa bertunang... untung tau cik bakal dapat bakal mak mertu 2 orang ok..bukan 1 org je..:)

kenangan raya 2011

mak mai w opah

myra asya,ika,hubby

sekian saja gambar raya tahun ni hahaha xbayk....

kenangan kerja developer compony :) best....


Add caption
famly my bos n dato bandar
ok skang kenangan saya bersama hubby spnjg 2011....

my hero

mama n papa

:)

sayang awak




heheh dah tgkkan tp gambar2 tu gambar setengah tahun sebelom akhir tahu...(pe la yg aku tulis nhahah..)







sebenar nya banyak sgt dugaan yg perlu di tempuih sepanjang 2011 ni...awal tahun 2011 kesedihan,kecekalan,mcm2 yg saya lalui...penat... tp semua berubah pada awal bulan 4..setelah berjumpa semula my hubby..suhairi... sedikit kecetriaan di wajah masa tu...saya mula kuat menghadapi semua dugaan...thank pada semua..thank pada mama,papa,adik2,n famly...sayang mereka semua...

semoga kehadiran 2012 akan membawa perubahan kebaikan pada saya n semua...ggooodd  byeee 2011....
mmuuaaaahhhh salam sayang dari cik ermyra...mmuuaahhhh...:)



No comments:

Post a Comment