30 Jan 2012

dah beranok..bersarang....

salam semua.....
agak lama dah xubdate blog ini...
dah berabuk dah blog ni...
kemas2 sikit
kasi cantik naa
************************************************************
lama cuti raya cina kali ni 1 minggu maa...
aktiviti tak pimana pon
just lepak di rumah
n menjahit manik di baju kurung saya
dah siap saya unjuk naa..
yahhh time cuti artu dok sibok tolong mama n  papa kemas kedai..
yola adik saya mau buka restoran daa...
namanye restoran kinabalu...eewwaahhh
cayalah
 anak sabah maa......
ok la good luck untuk adik saya sem,oga jadi business woman yang berjaya naa...
+*************************************************************
masa cuti ari tu jugak abg sepupu dtg..
belah sabah...
die g tau nak kawin ngna org kedah...
wahhh happy saya...
bulan 2 lah nikah nye
...dok sonok2 sembang.. tetiba teringat pasal hantaran...
bleh abg tu tanya kena bawa hantaran ka??? aiiiyyaaakkk igt ni kawin koboy ka abg..
mesti mau bawa laa...
pe lagi awal2 lagi die dah tugas kan aku utuk wat hantaran utk die
dan yg bestnye 20/02 baru nak anta brg2 tu semua..... nak nikah nye 25/2 dahsyat abg haaa...
ok la sampai sini dulu update...mau smbung kerjaa...haiiisshh

No comments:

Post a Comment