30 Apr 2013

BLE TIBA ANNUAL DINNER DIE TUKAR GAYA RAMBUT :)

HYEEE u oll.... yeahh tajuk diatas... hahaha saja je aku nak share karenah offmate aku ni..
ok kebetulan malam ni off kami ada buat annual dinnerla kan...
but sedih nye aku xdpt nak join coz ada masalah kesihatan sedikit... memandangkan aku ni cukup alah pada bau-bauan sejak pregnnt ni so amik keputusan untuk tidak menghadirkan diri ..:) yela malam ni para jemputan terdiri daripada org2 besar ford dr kl semua turun... so lebih baik aku tarik diri sebelum kejadian yang xdiingini terjadi nnti hahah...

ok la back to the story asal... HAHAH sik gelak jela aku ni...

ok la ada sorg nyonya ni dok blakang aku tp xblakang sgt la... die agak kekanan tempatnye... dr tengah hari pkl 12 die menghilangkan diri die .. ramai org cari tp xjumpa2... dalam kepala otak aku.." mybe die balik awal coz nak g saloon,,buat rambut,buat facial..agaknye" walaupon mcm xmasuk akal pkl12 pegi bersiap untuk majlis yang akan bermula pkl 8 mlm..

dan akhirnye teka-teki itu terjawab jugak bila si nyonya ni masuk balik ke off pada pkl 2.30 am.. taaarrraaaa..... surprise!!! cube teka apa yang baru???hahhah

rupanye die pegi saloon..buat rambut die.. wah gaya baru ala2 mcm elvis presly pon ada gaya nye hahah...
jahatnye aku.. tp mmg kelakar... ble time annual dinner mcm2 gaya ada.. apa2 pon aku doakan nyonya yang ala2 rambut elvis tu menangla gaya tercantik hahahha...
sekian xnak kutuk lebih..
hehehe bye..alllss....

(myra)

No comments:

Post a Comment