27 Apr 2013

Ini ada lah dugaa....


hai u allss... hemmm kandungan aku dah masuk 2 bulan ... tapi alah muntah2 loya2 pening2 masih menyerang diri... kekuatan sangat diperlukan...
hemmm kekadang terasa seperti ingin giveup..means???? ok im working... then bile alah tu datang muntah2 pening2 tahab gaban nye... aku mula terasa seperti nak pengsan... n bile muntah terasa macam nak terkeluar segala isi dlm perut hanya tuhan yang tahu apa yang aku rasa... mungkin ada org ckp aku mengada pening sikit tak tahan.. xpe2 ckp2 selagi korang nak... korang tak rasa apa yang aku rasa.... memang org kata kuat la... yes im... aku cuba berkuat tp masalah ni xleh selesai mcm tu je...heemmm

yang paling sedihnye... kerja aku pon dah tunggang langgang... sangat2 kecewa dgn kerja sendiri... aku banyak cuti... aku banayk halfday... kerja aku terpaksa org lain buat... TAPI AKU TAK BOLEH NAK BUAT APA!!!! bile rasa itu datang aku lemah selemahnye satu badan...

sampai aku menangis ... call suami mengadu sakit ..pening..muntah teruk... tapi apakan daya si suami hanya mampu memujuk...

aku slalu kene tekanan darah terlalu rendah.... :( sangat menguji...:(

sampai satu tahab aku rasa macam nak berhenti kerja.. :(

#sedangmenguatkanhatiinidemibabydansuami....#
*YARABB KUATKAN HAMBAMU*

No comments:

Post a Comment