21 Oct 2011

kerja2...bukan senang nak jd senang...(skang baru tau susah cari duitkan)

ok just a simple update for today and yesterday....
heheh...semalam kerja dr 8 pagi sampai 8malam...dasyatkan nak kata keje ada ot xdde...
ikot office hour..
tp nak wat cam ne bost saya suka wat meeting mengejut...haiiihhh... sabor je la...
meetg smalam aku kena wat site plan tok launching rumah baru kat taman tambun emas ipoh la...
dah nak last minit kan so aku punya site plan pon macam ntah apa2...siap kena gelak lagi  keh3...hahah lantakkan janji keje aku beres...so balik my hubby amik pkl 8 baru aku balik..adoiii..penat gile dah la demam..sabar jela kerja nye pasal..
dulu masa skolah tau mintak duit jekan...skang rasakan betapa susahnye nak cari duit ...

malam lak cam biasa makan malam bersama hubby tercinta...
lauk simple2 je...
my emok yg macak heheh,,
simple tp sedap...hubby mom banyak...ske tengokk...

hari ni plak pg2 lagi dah tercongok kat ofice ni...bukan ar ni je tiap2 ar pon...
sampai2 biasala rutin harian...buka lampu on pc...kemas meja aku yg berselerak dgn file2 ni...then buka fb jap..xde pape ok ofline...then buka blog aku yg messy ni....update2 ckt...touch up2 ckt...smbil2 dgr lagu....
ok sambung wat keje lighbot yg xsiap lagi....coz bos aku ni klo nak tibe2 je...so lebih baik bersedia awal2...selamat...kang die mntak last minit mula la keje aku ntah ape2....

kesimpulannya..ewah siap ada kesimpulan ag,,...bukan senang nak jadi senagkan...kan senag nak cari duit...nak ngabiskan duit kejap je kan.....so jgn la membazir sgt...nyimpan2 la samakan...:) pesanan tuk diri sendiri gak heheh....

No comments:

Post a Comment