25 Oct 2011

suara saya macam lelaki ka?????tak la..awak silap saya yakin...

hey2...nak story mory cikit...about ptg td masa di office..
hahahha geak dolu sbelom cite..ngehhhh...heheheh
(sakan gelak)
masa aku tengah dok bz2 wat kerja tetiba fon berbunyi.....
aku pon angkat...(baca dialog ckit ye):)


myra; hello automol sdn bhd....
org: hello,,,.cik boleh saya cakap dgn akaun departmen...
myra: oo...die mc harini ....
org: oo yeke...macam mana saya nak contac die ye.???
myra; urgent ke???
org:eemmm ,...xsanagat la....xpela saya call balik hari khamisla...
myra:haaa..okla...
org ok thank ye BANG....
myra :??????????!!!!!!! (terkejut berokkkk)(die panggil aku BANG......gile ke apa.....adoi buat aku gelak sorng2.....aku ase suara aku xde la mcm jantan.hahahah saborjele....

No comments:

Post a Comment