15 May 2013

CERITA MINGGU LALU..CAMERON HIGHLAND

hye allss....sihat2 la hendak nye..alhamdulillah berakhir suah pilihan raya dan saya xnak komen apap2 coz heheh saya x mengundi opsss... xdaftar lagi... insyaallah akan dtg
ok la ni nak cite share2 cikit aktiviti masa aku amik cuti ari isnin lepas.. kebetulan cik suami pon balik so mmg cadang nak jalan2.. first2 tu macam nak jalan dekat sini je la kan.. then cik suami kata kita pergi cameron la... aku ok je..coz cik suami yang drive kan.. so aku cadang nak bawa mama n anadk sedara aku si yusron comel tu skali...kami bertolak pkl 9 pagi time org g mengundi heheheh.....
jalan2... biasalah kat cameron buat apa lagi petik2 strawberry,,g mnum freash tea.kan.. yg seronok bawa si budak yusron ni la mcm2 karenah die... comel je..
nah tatapi lah gambar kami heheh.....
MAMA WIF STRABERY
SAKAN PAKLONG N YUSRON



No comments:

Post a Comment