28 May 2013

Merajuk ja KOjanya!!!

weeeewwiiittt...!!!!
ahaks (gedik gile)
kepada yg sudi membaca thank coz sudi meluangkan masa membaca..(ada ke org baca kahkahkah)sadis!!!
ar ni mau cerita pasal merajuk....

Merajuk tu apa ye????
-merujuk pada kamus dewan bahasa dan pustaka... merajuk adalah perasaan tidak suka atau kurang senang akan sesuatu....

haaaa..... dapat tak maksudnye??ok aku nak tanya satu soalan cepu yg xberapa emas...antara lelaki dan perempuan siapa yang lebih kuat merajuk????
jawab cepat!!!!

3..2...1... jawapannya adalah.....

-ofcoz la pompuan kan!!...
lelaki pon ada jugak tp xnampak sgt merajuk drg tu... yg ketara nampaknye pepuan lakan...

macm i aoll jugakzz.... aku mmg kuat merajuk uu.... tambah2 lagi bile dengan suami tercinta ahaii..lagi menjadi2 (mengada la namanye kan)

hhaaa meh nak cite..  smlam la..(laaa cite sal semalm ke??)
ngah best2 dok bercakap telifon with ma hubby... tetibe cik suami ni boleh bergurau yg membuat kan mood happy n manja aku menjadi mood sawan,hot,dan akhirnye merajuk.. dan menyebabkan muncungku seper encik donald duck ok!!!!
tention i..... yela....dah la sebulan cik somi tu ke outstaion ke terengganu kan..compom la rindu bertahab...tetibe die ngusik kite pulok..haiiyaa... ok la cik suami ni mmg suke mengusik i... (kejap aku,kejap i..hape2 entah) yang kita nipulak dah la hot... (bukan hot sbb cntik atau ayu) hot apa??? hot tampered...
mmg la merajuk je kejenye....
sampai bile aku merajuk tu diaog akan jadi begini...

suami: emmmm ... merajuk latu...ayg ni b usik sikit pon xleh ye..
c.myra: ehhh mana de..xde masa nak merajuk..
suami : yela tu xde masa..ke muncung tu dah kedepan dah..
c.myra: biarla... sebok je...
suami : hahahah... ayang ni... dah2 xnak merajuk...

tp aku ttp dgn egoku..merajuk jugaks....

then cik somi xtau nka ckp pe dan akhirnye die kuarkan dialog sedih die berbunyi begini;;

suami; ayang xkesian ke kat b.. b penat ni baru lik keje, makan pon xlagi,dah la ar2 kene makan luar,xde org nak masakkan.. dah l b rindu sgt kat ayg.... tp ayg merajuk2 mcm ni... x kesianke kat b...

nah kau jemahh!! sekali die kuar ayta dramitis die ...lemah jiwa raga aku...
automatk keegoaan ku runtuh hahahha...

kesiankan suami isteri ble berjauhan baru 5 bulan kawin cik somi sik kene outstation je deh,...
ok la..kepada kamu2 di luar sana yg dah kawin tu... usah le majok sgt... sian kat suami tu kaum lelaki ni dah la xpandai memujuk...

okla...stakat ini sajalah penulisan aku ni..ok bye2....

:)

No comments:

Post a Comment